Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen? Hieronder hebben wij de veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet.

Coolblue is een betrouwbare partij met een groot assortiment en snelle levering. Daarnaast stelt Coolblue jou als klant voorop. Dat jij tevreden bent is het belangrijkst.

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging van Coolblue met daarin een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen. Hou deze altijd in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

In de nacht vóór de bezorging ontvang je uiterlijk om 05.00 uur per e-mail een tijdvak van 1 uur. Als Coolblue’s eigen bezorgdienst bij je langskomt, bellen de bezorgers je een kwartier voor aankomst.

Ja, Coolblue neemt het oude witgoed mee.

Witgoed wordt als verzamelnaam gebruikt voor een grote diversiteit aan huishoudelijke apparaten. Apparaten die onder witgoed vallen zijn allemaal afhankelijk van elektriciteit. Voorbeelden van witgoedapparatuur zijn koelkasten, wasmachines en vaatwassers. Elke gemeente biedt een ander aanbod aan. Op jouw gemeentepagina kun je naar de webshop. Daar kun je alle apparaten zien die je kunt kopen.

Indien je een apparaat uitkiest met een hogere aanschafwaarde dan de waarde van de waardebon betaal je direct het resterende bedrag aan Winst uit je woning. Volg hiervoor de betaalinstructies bij het plaatsen van je bestelling.

Nee, de waardebon moet in een keer ingediend worden, het resterende bedrag komt te vervallen bij het indienen.

Het is niet toegestaan om de waardebon van iemand anders in te dienen, de codes zijn adresgebonden en kunnen dus niet worden doorgegeven.

Je kunt hier een nieuwe waardeboncode aanvragen.

Op de gemeentepagina staat vermeld tot wanneer de waardebonactie bij jou in de gemeente geldig is. Let op: dit is een op = op actie. Op het moment dat het budget bij jou in de gemeente op is, is het niet meer mogelijk om de waardebon in te wisselen.

Je dient de waardeboncode over te nemen zoals deze in de brief staat, met de streepjes er tussen. Mocht het alsnog niet werken kun je het beste telefonisch contact opnemen.

Je betaalt alleen bezorgkosten wanneer je kiest voor een specifiek tijdvak. Als de bezorgdienst de hele dag kan komen, betaal je geen bezorgkosten. 

Ja, je kunt deze kosten met de waardebon bekostigen.

Je mag het apparaat terugsturen. Coolblue verzorgt de retourzending of omruiling van je apparaat. Je kunt het apparaat niet omruilen voor een ander soort apparaat. Je kunt deze alleen omruilen voor hetzelfde soort apparaat.

Nee, je kunt de waardebon alleen via de webshop op je gemeentepagina inwisselen.

Op je gemeentepagina vind je het totale bedrag dat beschikbaar is gesteld voor de actie. Zodra dit bedrag op is, kun je de waardebon niet meer inwisselen.

Nee, je kunt de waardebon alleen inwisselen voor producten die worden aangeboden in de webshop op jouw gemeentepagina.

Je oude apparaat heeft vaak een hoog sluipverbruik. Stiekem kost dat veel geld. Het is ook niet aan te raden om in de schuur een oude vriezer of koelkast te zetten. Met zuinig witgoed bespaar je dus op je energierekening.

Als je een nieuw zuinig apparaat hebt gekocht op de webshop, wordt je oude apparaat door Coolblue meegenomen tijdens de levering van je nieuwe apparaat. Dit is heel handig, want dan hoef je niet zelf het apparaat weg te brengen.

Je kunt via de webshop 1 zuinig apparaat kopen met je waardebon. Het restbedrag kun je niet gebruiken voor een ander product.

Voor al je vragen over de apparaten en je bestelling kun je contact opnemen met de klantenservice van Coolblue via www.coolblue.nl/klantenservice

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging van Coolblue met daarin een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen. Hou deze altijd in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie. In de nacht vóór de bezorging ontvang je uiterlijk om 05.00 uur per e-mail een tijdvak van 1 uur. Als Coolblue’s eigen bezorgdienst bij je langskomt, bellen de bezorgers je een kwartier voor aankomst.

In de verzendbevestiging ontvang je een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen.

Als je wil dat het apparaat bij je thuis wordt geïnstalleerd, kun je de Servicedesk van Winst uit je woning bellen via 023 583 6936 of Coolblue via 010 798 8999.

To top